2015. évi országos kompetenciamérés eredményei
OKM 2015
|
Átlageredmény
|
Mérési terület
|
Évfolyam
|
Telephelyen
|
Országos
|
Matematika |
6.
|
1494
|
1497
|
8.
|
1584
|
1618
|
Szövegértés |
6.
|
1441
|
1488
|
8.
|
1555
|
1567
|
2014. évi országos kompetenciamérés eredményei
OKM 2014
|
Átlageredmény
|
Mérési terület
|
Évfolyam
|
Telephelyen
|
Országos
|
Matematika |
6.
|
1582
|
1491
|
8.
|
1607
|
1617
|
Szövegértés |
6.
|
1546
|
1481
|
8.
|
1570
|
1557
|
Az iskola eredményei a 6. évfolyamon mindkét mérési területen
lényegesen jobbak, mint az országos eredmény.
A 8. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos
átlagnak megfelelőek. Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének
(CSH-index) tükrében a 6. évfolyamon a matematika mérési területen lényegesen
jobbak a várhatótól, míg a 8. évfolyamon és a 6. évfolyam szövegértés területen
a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges
eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.
2013. évi országos kompetenciamérés eredményei
OKM 2013
|
Átlageredmény
|
Mérési terület
|
Évfolyam
|
Telephelyen
|
Országos
|
Matematika |
6.
|
1530
|
1489
|
8.
|
1707
|
1620
|
Szövegértés |
6.
|
1532
|
1497
|
8.
|
1611
|
1555
|
A 6. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos
átlagnak megfelelőek.
Az iskola eredményei a 8. évfolyamon mindkét mérési területen lényegesen
jobbak, mint az országos eredmény.
Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének (CSH-index)
tükrében a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges
eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.
/ A kimutatásokat az OKM - FIT jelentések alapján készítette:
Divinyi Ágnes /
|